Boring

Nu har jag lagt vigselringen på hyllan - bokstavligen......Under bion svällde jag upp mer och mer och kände för första gången att nu får jag verkligen inte av den utan att slita. Så när vi kom hem åkte den av och nu åker den inte på förrens efter förlossning =( Men så blir det när man sväller som en ballong. Fötterna och anklarna är enorma för tillfället. Känns tomt utan den vill jag lova!

Kom i säng efter 23 ikväll och vi låg och snackade eller rättare sagt jag gjorde det medans J var upptagen med sin iphone :P Men det struntade jag i utan babblade vidare. Sen släckte vi lampan och jag kollade klockan och den var 10 minuter efter midnatt. Somnade och vaknar av att jag ligger lite dåligt så jag måste resa mig upp....lika bra att gå på toa med. Medans jag ta mig dit tänker jag, bara inte klockan är bara 02. Mer känns det som. men man vet aldrig. Kollar på uret som vi har på toan och ser att den bara visar 01.45 - tappar hakan. Vilket slag i ansiktet.....är klockan inte mer!!!!!

Sånt är fruktansvärt drygt, man vill bara att natten ska vara över och man kan få nån extra timme på förmiddagen att sova istället på.
Vad gör man? Får sitta här och roa mig tills det lugnar sig i benet...boring!!!


Roar mig med att hitta nått mer än bara "kvinnan" - kan ni se???


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

"hakan" på den unga kvinnan blir "näsan" på en gammal!

2010-04-29 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0