Besök hos läkaren

Godmorgon!

Det gick jättebra hos läkaren, han var hur go som helst och jag hade bara hört gott om honom. Han gjorde tester för att utesluta neurologiska problem. Men allt såg bra ut. Sen testade han reflexer och känsel i benen och det var inga tvivel om att fortsätta sjukskrivningen. Alltså reflexerna och känsel var som det skulle men han såg direkt att jag hade problem med att lyfta benen upp vilket är klart tecken på ischias.

Sen körde jag en sväng till boulevard för att lyxa till frukosten för min make. Jag åt innan jag körde i morse men jag kommer ta min andra frukost tillsammans med maken för jag är så hungrig att jag har illamående plus att magen kurrar som aldrig förr.

Det var längesen man var ute så pass tidigt och det är så att dagen bli så mycket längre när man får göra saker. Sen var det knappt någon ute så det gör det med rätt trevligt att köra runt och göra ärrenden.
Nej om man skulle ta den där frukosten nu..... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0