Alva

Igår skulle vi träffa Jenny och Fredrik, tanken var först att vi skulle komma hem till dom. Men Johans föräldrar ville samtidigt bjuda hem oss alla på mat igår kväll. Så vi fick träffa dom där i stället.
Svärfar ville att vi skulle inviga deras nya altan som han har donat med. Och gissa vad snyggt det blev, händig som han är. Så det bjöds på både smörgåstårta och chokladpudding.
Och självklart en massa bebismys!


Det lilla undret! Så snäll och go var hon!


En något stolt Morbror ;P




Det var verkligen att hon fick gå laget runt :)

Jag och Johan får nog skärpa oss, blev inget kort på mamma Jenny. Det var BARA på fröken Alva. Men nästa gång ska det fotas!
Det blev en supermysig kväll och jag njöt verkligen, fast jag blev lite sur på min man vissa tillfällen!! Nu vill vi att dagarna ska gå och att du där inne vill titta ut SNART. Så vi med får gosa med dig.

Hoppas er lördag var lika trevlig som våran!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack för den fina tårtan, vilket jobb du lagt på den. Jag vågar inte ta av den på ett bra tag ;) Stor kram till dig från Alva, Jenny Och Fredrik

2010-04-25 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0