5 April

ANNANDAG PÅSK

Idag öser regnet ner, det pissar verkligen!
Inatt har jag haft det väldigt drygt, har knappt sovit nått och vaknat hela tiden. En gång vaknade jag av att vara helt blöt i nacke och på bröstet. Det kändes som en sjö. Man undrar ju vad det beror på! Imorse fick Johan massera mig på ena skinkan för att försöka lindra för stunden. Det känns hopplöst att man knappt kan ligga på sidan längre. Trött är jag hela tiden, innan fick jag lova att sitta framför datorn för att fördriva tiden, nu orkar jag inte det ens.
Man kan inte bli nått annat än less nu för tiden. Hoppas verkligen att veckorna kommer gå fort som det har gjort innan, nu vill jag har mitt barn hos mig ♥

Eftermiddagen/kvällen igår hos svärföräldrarna var jättebra. God mat och mysig som det brukar vara. Fick grillat och till efterrätt en supersmarrig Vit chokladkaka som vi absolut ska göra i framtiden. Där efter satte vi oss i soffan och snackade om allt och inget. Jag däremot var sååå trött och jäst efter maten så jag hade kunnat gått och lagt mig. Men det är kul att umgås med familjen!! Saknar min uppe i dalarna! faktiskt så kommer mamma och pappa ner i maj/juni för att träffa deras barnbarn så det är inte alls långt tills vi möts igen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det beror på hormoner, min vän. För mig är det sådär varje natt sedan Casper kom till världen så duschen är ett måste varenda morgon. Hopplöst! Men det får gå :-)



Snart har ni ert barn hos er <3

2010-04-05 @ 15:36:22
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Malin,



Det var mysigt igår. Jag kan bara informera dig om samma sak som Julia; så vaknar jag nästan varje natt nu. Fattar inte hur man kan svettas så mycket just i nacke och mellan brösten. Hoppas du får vila idag. Kram Jenny

2010-04-05 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0