4 April

PÅSKDAGEN

Vi hade en toppenkväll igår med. Grillade i det fina vädret och hade det trevligt. Vid 01 for dom sista hem och jag damp i säng som en klubbad oxe. Medans J städade undan disken (tappade nästan hakan =P) Så det är så skönt att vakna upp till ett städat kök. Vi tog en lång sovmorgon så vi ska äta lite frukost nu.

Mitt öga fortsätter att rycka ibland men jag känner inte av nått annat skumt, så jag avvaktar.
Vi ska hem till svärföräldrarna på eftermiddagen på lite middag. Annars tar vi det väldigt soft idag. Tråkigt väder är det ute så det blir en innedag idag. Mys med maken alltså!

Hoppas ni hade en bra påskafton....Hejhej

Kommentarer
Postat av: Maria L

Flimrar det för ögonen eller rycker det bara? Har du huvudvärk? Detta kan vara tecken på havandeskapsförgiftning, fick jag veta när jag var gravid. Jag hade havandeskapsförg. iofs så samlade jag på mig jättemycket vätska och hade högt blodtryck också. Hoppas ryckningarna bara är något tillfälligt. Önskar er all lycka och lovar att ni kommer få det underbart med ert lilla pyre. Kram

2010-04-04 @ 19:24:23
Postat av: MR

Det rycker bara i mellanåt. Nån direkt huvudvärk har jag inte haft. Jag ska träffa barnmorskan på onsdag, annars får jag ringa på tisdag och höra vad hon har att säga. Det är ju ingen höjdare om det skulle visa sig vara havande...Tack iallafall, man får vara uppmärksam, för man har varit inne på om det är migrän för min sömn är ju helt åt skogen. Ha de bra Maria, hoppas allt är bra med er =) Kram

2010-04-04 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0