3 April

PÅSKAFTON

Malin, Tobias och Tuva var här i går kväll och firade lite påsk. Blev jättelyckad och mätt blev vi allihopa. All mat var så gott. Det var nästan som man rullade ifrån vardagsrummet. Sen myste vi i soffan och kollade givetvis på Solsidan och sen sjöng vi singstar. Det var roligt men synd att man blir så trött som gravid så tidigt. Vid 22 började det bli lite drygt.
Sov mellan 01-04 nu inatt och det vill sig inte att somna efter toalettbesöket. Upplevde flera gånger inatt att så fort jag kom på rygg när jag skulle vända mig så blev jag jätte illamående och kändes som man skulle spy. Tror det är rätt vanligt, tung är magen nu vill jag lova.

Ska gå snart igen, måste nämligen upp och köra J till jobbet för det passade inte med några bussar dit.
Sen är det bara att ladda batterierna tills ikväll då vi får gäster igen =)
Det tar på krafterna att vara gravid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0