2 April

  LÅNGFREDAG

Igår blev det lite gjort här hemma, inte riktigt det jag hade tänkt men nått som behövdes.
Det var klädkammaren som fick ett lyft (igen) Men denna gång så blev det sååå mycket bättre och luftigare och förhoppningsvis den sista makeover på länge. Genom att vi inskaffade ytterligare en korgställning så kunde jag få plats med alla handdukar och sängkläder. Så nu ska allt komma på sin plats och inte blir ligganade på hög och skapar kaos. Genom denna totalstädningen fick jag tillfälle att hitta en massa handdukar som blir perfekt till skötbordet. Vilket gav mer plats åt annat =)

Medans jag höll på där inne så åkte Johan till stan för att kolla bolaget och handla till idag.
Ska ha ett litet knytkalas med grannarna ikväll. Blir lite smått och gott av vad påsken kan erbjuda. Ska bli jättemysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0