1 April

 SKÄRTORSDAG

Oj inatt blev det mer sömn än vanligt men man märker att man är tröttare när man får fler timmar. Men benet gör ont ALL THE TIME, så jag kunde inte ligga kvar fast jag gärna velat det.
Idag ska vi pyssla lite här hemma, har ju sällskap hela dagen ju =) Så städning och handling står på schemat. Ska krypa ner i sängen snart igen för att verkligen få vila ut...J lär ju sova ett par timmar till så jag kan lika gärna göra det jag med.

  

Idag är det 1 april och jag antar att det ska bli en del aprilskämt lite här och var =) Jag är inte den som luras så det blir inget här på bloggen vill jag lova.

God morgon på era alla!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det har hittills gått jättebra och jag tvivlar inte på att det kommer fortsätta göra det, men man har ju ändå varit lite nervös. Vi tar en dag i taget, allting blir ju nytt igen nu när man är själv.



Du får komma och hälsa på hur mycket du vill, jag är ju bara hemma om dagarna och har gärna sällskap av dig. <3 Glad påsk!

2010-04-01 @ 10:22:10
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0