1 September

Tog åt mig att jobba extra idag och jag ångrar mig lite nu men så brukar det alltid vara.
Har städat lägenheten nu på morgonen och maskinen med tvätt blev precis klar så jag ska gå och hänga upp den.
Pappa ringde för ett tag sen och ville höra hur läget var. Både mamma och pappa är förkylda så jag lider med dom. Det är verkligen så trist med förkylning och jag är glad att jag inte har åkt på nått "än". Peppar peppar!
Kan bjuda på min nuvarande klädershög som ska packas ner.

Sorterning säger jag bara!
Johan bara skakar på huvudet när han ser högen, men sån är jag. Vill ha valmöjligheter, beroende på vilket humör man är på.
Nej tvätten var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0