Äntligen fredag

Hej fredag!
Denna veckan flög verkligen iväg. Enligt det gamla schemat hade jag varit ledig idag men istället jobbar jag mellan 12-19. Så när jag kommer hem igen blir det mys med mannen som antagligen har middagen klar tills då :P

På söndag ska vi på bio och se på Flickan som lekte med elden. Ska bli kul och se för jag antar att den är lika bra som första filmen. Hoppas på det iallafall.

Annars är det min jobbhelg så nått annat kommer det inte bli tro jag.

Ha en toppen fredag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, jag antog att du skulle förstå mina ord. Ha en toppendag på jobbet, kanske kikar inom sen och handlar lite med pappa & Karin. Annars ses vi i helgen <3 <3

2009-09-18 @ 10:14:22
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0