Underbar start på denna fredag

GODMORGON Fredag!
Kvällen igår blev hur mysig som helst, mannen här hemma skämmer bort mig totalt. Maten var en rätt som vi åt i grekland och Johan hade lagat den precis som dom hade gjort. Därefter kollade vi en film som jag hade längtat efter väldigt länge, så man sken upp som en sol. Därefter TB!!! Bara ett avsnitt kvar sen och vi får vänta till sommaren -10 tills nästa säsong är klar. Hur ska man stå ut? Den är ju såååå bra!

Sen en glad upptäckt, Erik Hassle har äntligen sitt album på Spotify, såå grymt!!!
Nu kan jag spela hela dagen lång med hans underbara låtar. Kan det bli en bättre start på denna fredag? Nej jag tror inte det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja denna väntan kommer bli hemsk !! skrev precis till Johan att vi hittat avsnitt 11 med text, hade nog inte fattat det utan för hon drottningen babblade på en massa .)

2009-09-26 @ 16:34:49
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0