Tisdag

Oj idag blev det en lång sovmorgon. Jag är så trött, hade det inte varit för katterna ville ut så hade jag nog dragit upp täcket över ansiktet och slumrat till lite mer.

Jobbkvällen gick fint igår, både jag och S hade mkt att göra på våra avdelningar så tiden flög iväg. Det tråkiga är att försöka hinna med så mkt som möjligt för jag jobbar måndagen sen är jag ledig tis och ons. Halva veckan har då gått och man vill ju att veckans varor kommer upp och allt är fixat. Som tur var hade A-S plockat upp det mesta av mina grejer. Man får nog in en rutin där man hinner med allt man ska, troligtvis :S
Ikväll är det dags för personalmöte igen. Känns som vi har en del att prata om.

Nu ska jag starta en maskin och sen äta en sen frukost.
Godmorgon alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0