Nöjd Malin

Vilken dag på jobbet idag. Det var bestämt att jag skulle göra om "min" avdelning med hjälp av en arbetskollega.
Och det var så mkt på förmiddagen i kassan så klockan var närmare 14 innan vi kunde börja göra nått. Men när vi väl kom igång så blev det superbra. Är oerhört tacksam att jag fick hjälp för det blev toppen resultat efter ombyggnaden. Har lite kvar att göra men kanske det hinns med imorgon av de andra. Supernöjd är jag. Vi var så inne i arbetet att jag skippade rasten men det fick jag ändra på utan tog den vid 16 istället för 14. Men tänk vad lite jobb kan göra, man kan helt glömma bort att man måste äta(för att orka mer givertvis).

Nu är man hemma och jag sitter och väntar på att maken ska bli klar med maten, jag fick absolut inte veta vad det blir. Han är så löjlig att jag inte ens få komma in i kylskåpet, klart man blir jättenyfiken då. Men det blir nog bra för det luktar gott i lägenheten minsann.

Hoppas ni har haft en bra torsdag! Imorgon är det fredag!!! Jippiiii.

Ps. Ett stort grattis till Julia, du är så grym! Ds

Kommentarer
Postat av: Julia

<3 <3 <3 :)

2009-09-26 @ 10:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0