Money Money

Nu har jag varit på stan och ordnat med växelpengar. Så nu kan vi shoppa och äta gott i Grekland.
Gjorde ett snabbt ärende hos veterinären också, behövde mer kattmat. Det är verkligen dyrt med specialfoder! Inte kul att dom har höjt priset igen. Trist men men Sally mår bra av det så det är bara att fortsätta med det.

Sprang in på apoteket med för att köpa alcogel, kan vara bra att ha i dessa tider med Svininfluensan. När vi var i Bulgarien så fick vi låna sånt av vårat resesällskap och varken jag eller Johan blev dåliga i magen som man kan bli av att äta mat utomlands. Men om det hade med användning av bättre handhygien eller maten var bättre kan vi inte svara på.
Men dom hade tydligen slut och det varnade Johan mig för så förhoppningsvis ska han hinna med att kolla på sjukhusets apotek. Annars får jag svänga inom stan igen, för dom skulle troligtvis få in det på eftermiddagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0