Hela helgen

Blev inget bloggande alls i helgen, direkt efter jobbet i lördags körde jag hem till J & F. Där väntade även hjärtat och Mona och Martin. Det blev trevligt, fast man var trött efter jobbet och vid 00 fick jag ge upp och köra hem. Körde M & M hem först och sen vidare till oss så vi kom inte i säng förrens vid 01 och sen kl 06.45 ringde väckarklockan på söndagen. Jobbadagen på söndagen gick mkt bra så det var en fröjd att bli bytt kl 14. Väl hemma hade Johan varit duktigt och städat, så jag la mig på sängen och sov en timme innan det var dags att köra igen.
Vi skulle träffa Hannah och Torbjörn på bion kl 17 för att se Flickan som lekte med elden....som var bra, kanske inte lika bra som den första men klart sevärd.
Där efter ville jag bara hem och sova, det har varit nonstop hela helgen så lite vila hade inte skadat.
Nu är det en ny vecka och nya tag. Och vi får se vad den har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0