Varning, känsliga bör ej läsa om ni tycker infekterat är nasty!

Nej usch! Lider just nu! Har fått nått skit mellan tandköttet längst bak i munnen så jag är svullen och det är infekterat som sören! Varför skulle jag äta vit bröd när jag annars inte gör det????
Har väldigt stora fickor vid visdomständerna. Så det är svårt att komma åt alla gånger. Igår natt vaknade jag av att hela kinden pulserade av smärta. Så jag fick ta tops och trycka så mycket jag bara kunde och fick ut 2 stora bitar av matrester. MMM mumma! NOT.
Nu är det bara den andra sidan som jag måste göra nått åt. Det är knappt man klarar av att tugga, så svullet är det =( Ska borsta tänderna hela dagen så kanske man får bort nått mer annars får jag försöka få nån tid hos tandläkaren. Ska nog leva på flytande mat tillsvidare känner jag, vill inte riskera att få i nått mer där under!


Hata läget!!!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag har ngt liknande problem. Mina halsmandlar är större än normalt. Detta gör att när jag åker på en förkylning så är det jätte lätt att matrester fastnar i dessa (bröd, pasta m.m) Äckligt! Pinsett eller tandpetare för att ta väck det sen.. Inte det mysigaste kan jag meddela.

2009-09-22 @ 15:29:51
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0