Chat

Godmorgon Onsdag!
Idag låg jag och slumrade så länge jag bara kunde. När Sally hade klivit på mig ett par gånger fick jag nog och satte mig upp för att läsa min Veckans Nu tidning som jag köpte hem igår.
Därefter gick jag upp och släppte ut vilddjuren och nu sitter jag här.
Har chattat med maken ett tag och det är så underbart. Att ha den möjligheten att pratas vid när han har tid är kanon! Tur han är så duktig med det han gör, för jag fattar däremot ingenting.

Idag ska jag ta hand om lite i hushållet och sen ska jag ut på en promenad, fint väder verkar det vara.
Frukosten är nu uppäten så nu kan man börja ta tag i grejerna här hemma.
Hoppas ni får en bra dag!


Älskade Isolde, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0