Ullared

Igår körde vi till Ullared och shoppade loss på GeKås. Härligt att komma dit men jag hade inte samma känsla av shopping som jag brukar, vet inte vad det var för, det var mkt folk denna gång så man blev snabbt trött!
For iallafall runt i barnavdelningen och leksaksavdelningen där jag hittade massa julklappar till syskonbarnen. Det är verkligen ett paradis för föräldrar eftersom priserna är Låååga och det finns så mkt fint.

Hittade lite kläder till mig fast jag inte var ute efter nått, så det blev bonus.
Sen blev det lite julkort, prydnadsaker och toaartiklar och en massa mer.
Hallelujah för Ullared!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gillar också Ullared, men har inte lyckats få med Martin dit ännu. Får se om jag lyckas närmare julen kanske...

Kul att du fyndade massa prylar. Känns bra när man kommer hem. Jobbigt om man impulshandlat förmycket, hihi

2009-10-21 @ 15:02:53
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0