Trick or Treat

Då var det fredag igen, dagarna har passerat rätt snabbt denna vecka med. Det är ju rätt bra just nu för resan hem närmar sig. Ska bli så skönt!
   Igår hade jag ganska mkt överskottsenergi helt plötsligt, så när mannen tog en lur på soffan, tog jag tag i mina klädershögar. Jag rensade som en galning, tänkte att det är lika bra att sortera bort allt som är för litet eller kommer bli för litet. Så nu är allt på sin plats och mkt åkte in på galjar i klädkammaren så nu ekar det i byrån. Medans jag fixade och dona det stod Frank Sinatra för underhållningen! Tänk vad musik kan göra! Det var en fröjd att få bort det, ska erkänna att jag hade kjolar och linnen framme från Greklandsresan. Men man har bara inte orkat att ta tag i det för det har varit fullt i alla ställen. Men nu så!
Nu är det bara kontoret som ska få en finputsning, ska få röja mer sen när det börjar bli dags för grodan att komma ut! Har redan en vagga och en spjälsäng som ska hämtas i Falun.

Nej nu måste jag göra mig klar för arbete.


Önskar er alla en trevlig Halloween


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0