Torsdag

Godmorgon!
Lång sovmorgon är så härligt, egentligen skulle jag börja om tio minuter men jag fick hoppa in i förbutiken mellan 13-20.15 idag istället. Hoppas det blir en lugn dag!
Annars längtar jag tills det ska bli helg så man kan njuta och ta det lugnt med maken.
Ska även ta en trip till Ikea men våra grannar, men om det blir lördag eller söndag vet vi inte än. Lördag hade nog varit bäst tror jag.

Satt och kolla på SJ´s hemsida igår för jag ska åka HEM i november. Härligt. Nu ska jag bara prata men chefen om ledighet, men det fick bli nästa vecka för hon skulle vara ledig till tisdag. Hoppas inte priserna högs för högt bara. Vi får se, ska iallafall bli helt underbart att få komma hem lite!!

Ha en bra torsdag!


Hej mitt vinterland! (Från min brors tomt -08)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0