Stormiga helgen

Vilken stormig helg det har varit! Verkar som det har avtagit nu och solen skiner äntligen.
Har verkligen varit superdålig att blogga den senaste tiden, men det har inte fallit mig in att sätta mig mer och skriva. Har inte haft så mkt att skriva om heller så kanske det har med det att göra.

I helgen har jag jobbat och i lördags hade vi besök av några vänner. Vi hade ett knytkalas och maten var supergod. Vi hade verkligen jättetrevligt, och det blev lite singstar med, verkligen evigheter sen senast. Körde ABBA singstar! Vad vi skrattade.
Tyvärr glömde man kameran så några bilder blev det inte.

Nu är det måndag igen och jag ska snart bege mig till jobbet. Har verkligen måndagsångest, fattar inte varför den ska vara såååå dryg? Allt tar emot. Förr var jag ledig varje måndag och det var sååå härligt. Men men....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0