Måndag igen....

Helgen har varit bra, tripen till ikea var supermysig, vi körde 10 och var hemma 16 så det blev några timmar men inte mkt handlat denna gång. Vi kom hem med det vi behövde, en krogställning till klädkammaren.
När vi kom hem från ikea, la vi oss i soffan och tog det lugnt. Vi båda somnade och vaknade upp kl 18. Snacka om att vi var båda trötta. Vi gjorde oss klara och körde till Hannah och Torbjörn som bjöd på middag.
Det blev en toppen kväll med god mat och kortspel och singstar.

På söndagen tog jag en rejäl sovmorgon, hjärtat var redan uppe sen länge tillbaka.
Iallafall på eftermiddagen tog vi tag i tömningen av klädkammaren. Men vi hann inte med allt. Så just nu är det ren kaos i hallen och kontoret med saker vi ska gå genom om vi ska slänga eller det ska upp på vinden.
Har redan fyllt en säck med kläder som ska slängas. Tänk på allt man samlar på sig.
Hoppas vi kan få iordning på det snart, jag är ledig tis och onsdag så jag antar att jag kommer ha dagarna till att röja.

Usch för måndag, känner mig såå hängig idag =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0