Kärring till bilist

Jä-la kärring till bilist!
Vad är det som gör det ok att börja köra om när jag saktar ner och ska göra en vänster sväng?
Kommer i hög fart och ska köra om. Hur funtad får man bli? Jä-va Blat...
Så vågar hon tuta på mig. Jag blir så jävla förbannad på såna bilister. -Nej jag kör om här, hon bromsar bara. det är ju fritt hon ska bara stanna mitt i vägen. IDIOT!
ÅHH jag är såååå pist, fan att hon ens vågar förstöra en sån fin dag för mig!!! AHHHHHHH


Hoppas verkligen att det går upp nått ljus för henne, för såna som hon har inget att göra på vägarna!
Snart händer nått som verkligen gör livet svårt för henne!!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Du blinkade, el?

2009-10-27 @ 12:46:47
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0