En till i kategorin

Sitter och lyssnar på Enya på Spotify och gissa vad som kommer om inte Silent Night. Kan det vara ett tecken?
Just när man har precis skrivit ett inlägg som handlar om julen. Så jag kan nu lägga till att Julsånger i kategorin "toppen med Julen".

Äntligen fredag och jag ska jobba kväll, mindre roligt.
Det gick ganska bra i förbutiken igår kväll. Hoppas man inte gjorde nått fel bara =)
Ska även prata med chefen idag om ledighet, jag hade missuppfattat att hon skulle vara ledig men det var på måndagen bara tydligen. Såå jippi, ikväll kanske man kan boka SJ biljetter hem till Dalarna. Sååå underbart det ska bli att få träffa alla plus tillskottet i familjen, Ingrid.
Nu när jag tänker efter så hade jag kunnat vara med pappa på älgjakten nästa vecka. Fattar varför jag inte åkte nu istället för i november. Men men. Det kommer fler år.
Pappa ringde igår och fråga hur allt var och vi kom in på alla höjdpunkter att sitta i ett pass och "spana" och allt som hör till. Tystnaden, spänningen, ryggsäcken med maten(varm oboj och stekt ägg på mackor), jaktlaget, träffen när vi ska stycka kött hos farbror. Och mkt mkt mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0