Grät i floder!

Vi har haft en supermysig fredag! När man kommer hem hade älsklingen fixat med 2 rätters middag och varit väldigt flitig. Tända ljus passade verkligen till middagen.

Där efter kollade vi på filmen "Allt för min syster" / "My sister´s keeper"
Och jag låg i soffan och snyftade, så tyst jag bara kunde. Men tillslut så brister allt, jag menar allt. Jag STORbölar! Inget gick att stoppa mig. Det måste vara lite gravidhormoner som spökar för som jag grät har jag aldrig gjort till en film. Tänk om man hade haft vänner över, dom måste ha tänkt det ena och det andra :)

Rekommenderar verkligen filmen, bra story.

Nej nu har klockan blivit alldeles för mkt och jag ska upp tidigt. Inte smart men men. Det har varit en sån mysig kväll från den stunden jag klev in i hemmet.

God natt

Kommentarer
Postat av: Johan R

Blir så glad av att läsa att du njöt så mycket i kväll. Älskar dig.

2009-10-31 @ 03:20:21
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0