Fredag

Godmorgon!
Ja då var fredagen här och jag sitter och inväntar att klockan ska bli eftermiddag så man kan köra till jobbet och arbeta lite. Sen har jag helgen framför mig.
Nästa vecka händer det nått roligt och det ser vi framemot!
Falutripen väntar jag med på. Bara 2 veckor kvar nu. Ska bli så mysigt att få träffa familjen igen. Det är ändå snart 4 månader sen sist. Mys mys mys kommer det bli. Självklart kommer jag sakna min man här hemma men vi klarar nog det =) Älskar dig ♥

Nu ska jag tvätta lite och försöka få det lite ordning i lägenheten. Just nu ser det ut som sju svåra år, kan jag tycka. Illa!!!

Ha en toppen fredag, det är verkligen Höstdag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0