Dagen än så länge.

Efterbesiktningen gick toppen, allt var som det skulle! Skönt!
Körde ner mot stan och ringde maken, tänkte vi kunde luncha ihop, vilket var jättelänge sen vi gjorde senast.
Han skulle ha en tidig lunch vilket passade mig utmärkt, det gjorde bara att jag fick vänta en timme. Under den timmen roade jag mig på stan, kollade lite kläder men köpte inget. Ska vänta och för det andra har jag massa kläder jag kan använda mig av.
Svärmor och jag bestämde ett datum till Ullared i november igår, så man kanske hittar nått där som man köpa istället.
Billigt och bra!

Till lunch fick vi sällskap av Martin också. Lunchen blev på Kassa 14 på Ica Maxi. Gött gött var det!
Efter maten körde jag tillbaka herrarna och sen vidare hemåt. Blev så pigg av det underbara vädret så jag har nu tvättat fönstret och bytt gardiner ialla rum utom vardagsrummet, solen lyser på det nu så jag får vänta. Men det gjorde inte så mkt för jag är ganska trött efter alla de andra fönstren. Plus att jag behöver Johan för att hänga upp kappan i vardagsrummet för det är så drygt! Man är ju inte direkt 4m bred så man kan fästa stången på fästena.
Ska fortsätta att städa upp i köket och lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0