Fredag

Snart är denna veckan över, för mig väntar en jobbhelg och jag hade helst varit hemma med maken, förra helgen var supermysig och det vill jag ha varje helg.
Inte för att det är omöjligt att ha en myshelg när jag jobbar, utan man är med varandra hela dagen!

Köpte hem en hyacint i onsdag då jag var ute på lite ärrenden, bland annat att köpa skor, korg och bakformar. Allt hittade jag och blev väldigt nöjd.
Men nån hyacintvas har jag inte så det fick bli en liten nödlösning, men det funkar! Nu väntar vi på att den ska slå ut och dofta JUL.

-Längtar efter dig ♥,vem du än är där inne!


Kommentarer
Postat av: Johanna

lösen igen : )

2009-11-29 @ 21:32:17
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0