Fredag den 13:e

Igår eftermiddag efter jobbet körde jag och hämtade Johan. Vi skulle ta sprutan mot Svininfluensan båda två. Hela parkeringen på vårdcentralen var full och tänkte detta skulle ta lång tid. Men vi satt inte mer än 5 minuter innan det var vår tur. Sticket kändes som det brukar göra och sen var det klart. Vi fick sitta och vänta 15 min för att se så man inte reagerade mot nått. Det var just därför det var så många människor som satt där inne.
Nu ömmar det i armen enormt och det var lite svårt att sova utan att vakna.
Vi får se hur länge man kommer vara öm i armen. Men nu är det gjort iallafall.
När vi kom hem så åt vi köttsoppa och det var såååå gott! Blev riktigt mysigt vid matbordet med levande ljus med =)

Sen hände det en incedent som gjorde att jag brast i tårar. Men det har varit tungt ett tag och jag antar att jag behövde det. Johan är så stöttande och det är jag tacksam för. Förhoppningsvis kommer situationen bli bättre.

Just idag är det fredag den 13:e men för mig så var det en sån dag igår, bilen startade inte när jag skulle till jobbet, får tråkig nyhet på jobbet, har ont i armen sen sprutan, jag fällde tårar tills det inte finns nått kvar.
Nu ska väl denna dag var som en vanlig dag istället. Snälla!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Varma kramar till dig Malin! Efter regn kommer solsken! Det är aldrig ngt dåligt som inte har ngt gott med sig! Hoppas allt löser sig till det bästa! kram

2009-11-13 @ 12:43:37
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Ja det va ju helt sjukt vad jag blev fast ju, hihi. Hmm, jag är inte så bra på att läsa böcker direkt... Men jag kanske skulle ge dessa en chans. Kan ju kanske börja med en och se om jag fixar och läsa den. Om det är ok? :-)



Hoppas din otur har vänt nu och att ni mår bra, allihop! Kramar

2009-11-15 @ 20:16:28
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0