Familjen

Nu är jag hemma i underbara Dalarna, vägen upp var ingen höjdare. Kanske det var nått jag kände på mig för jag kunde verkligen inte sova som jag brukar kvällen innan. Efter första stoppet i norrköping, så kom det inget tåg vidare till Sala. Utan det hade gått sönder i Linköping. Så 1.5h får vi vänta innan ersättningståget kommer. Men inte nog med det så går bara tåget till västerås och därefter skulle vi hoppa på en buss till falun istället. Sååå roligt var det! NOT. Så istället för att vara framme kl 16.30 så var jag hemma efter 18.
Hem kom jag iallafall, men dryg resa blev det. Här hemma satt hela familjen med syskon och syskonbarn som jag längtade efter. Men det blev middag och mys med lilla Ingrid.

Idag, Farsdag, blev det paket till världens bästa pappa och ett besök till min farfar. Där blev det väldans kalas med kakor och tårta.

Därefter körde vi hem och mamma och jag gick ner till förrådet där vi har kollat på gamla barnkläder och spjälsäng.
Hittade lite jag kunde tänka mig men det mesta var från mig som liten. Så nu återstår det bara att se om det är en kille eller tjej =)

Kommentarer
Postat av: emserrr

men hudå, ingen höjdarresa hörru, tur att det gick skapligt iaf. myspys att kika igenom gamla saker man själv ha haft som liten, mamma har ju slängt allt hon (vad tänkte människan på:P). ha en kanonvistelse i Falun:)

2009-11-09 @ 10:28:55
URL: http://emserrr.devote.se
Postat av: Johanna

nytt lösen

2009-11-12 @ 15:10:46
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0