Mörk fredag, både ute och inne

Fredag idag, och tröttheten är som ett slag i ansiktet. Fast jag sover så vaknar jag trött. Hade lätt kunnat sova hela dagarna känns det som. Hoppas det kan vända snart.
I morgon är det äntligen dags för att åka hem till föräldrarna =) Jag behöver inte skriva att jag längtar och tycker det ska bli oerhört skönt att få träffa familjen för det vet ni redan, så jag skippar det, hihihih.
Tog ledigt idag för att ha dagen på mig att packa och förbereda här hemma. Hade inte varit hemma förrens 22.30ikväll och jag ska upp tidigt imorgon och man slipper stressa på kvällen om allt är packat osv. Visste att jag skulle vara trött idag så man kommer inte igång förrens efter 12. Så har man möjligheten att ta ledigt så varför inte?

Nej om man skulle börja lite smått med att packa! Få lite fart i mig!

Fick en tråkig nyhet igår så vi får vänta och se hur det kommer att se ut sen =( 

Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt tråkig nyhet, antar att vi tänker på densamma. <3

2009-11-06 @ 20:01:33
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0