Dagen.

Det gick bra hos massören igår, hon hittade nya ställen där det gjorde ont. Men det känns bättre, men smärtan strålar till benet i mellanåt och det är väldigt obehagligt. Ska snart köra till Intersport och inskaffa nya dojor som ska förhoppningsvis göra det bättre. För de skorna jag har nu och jobbar i, är inte bra alls.

Igår kom adventljusstakarna upp och några juldukar, allt julpynt står i klädkammaren, ska ta tag i det lite senare, huvudsaken att fönstren är fixade. Mysigt blev det.

Igår kväll drack vi glögg och åt lussekatter till House, det är verkligen jul med glögg och lussekatter. Doften gör mkt. Varm blev man med inombords.

Annars idag ska jag baka kladdkakor, fick ett recept av min svägerska och dom var otroligt goda, så nu måste jag bara prova att göra dom. Perfekt att ha i frysen om det skulle komma nån gäst över. Men det händer inte så ofta :P

Nej nu får man hoppa in i duschen och köra till härlöv.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Bakar jag och lägger det i frysen så har vi inget när vi får gäster. Jag bakar och planerar. Sen när gästerna kommer och jag ska ta upp lite kakor då är det för längesedan tomt. Och då har jag, om jag har tur fått smaka en. Inte för att det blir bättre om de läggs i skafferiet men.. =P

2009-11-25 @ 18:10:58
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0