Lax är min favorit

Usch, denna förkylning vill verkligen inte ge sig. Nu har jag börjat få ont i ena örat också :( Jag vill bli frisk.
Igår förmiddag var vi på Workshop igen med jobbet. Det blev mer snack om kundbemötande fast mest pratade vi om service och Ica´s mål! Det var så mycket roligare denna gång. Och Katarina som håller föreläsningen är ju bara för söt! Ibland får vi göra "lekar" och dom är rätt roliga. Har inte riktigt fattat syftet med alla dom men det kanske kommer i efterhand.
Annars gick resten av jobbdagen rätt snabbt. Väl hemma blev det en middag med lax och potatis, mums! Jag skulle kunna äta lax 7 dagar i veckan om jag nu skulle behöva det =) Finns så många varianter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0