Vilken nyhet!

Usch vad jag hatar att vara förkyld! Nu har den övergått till hosta också. Sov jättedåligt inatt plus att Johan störde mig så jag var helt förstörd i morse när jag fick lov att gå upp 06.30 för att gå på toa.
Så jag fick lov att vila till efter 12 idag för att orka med det som vi skulle göra idag. Har proppa i mig all sorts medicin vi har i badrumsskåpet så nu är jag på bena =)
Johan klippte gräset idag och jag har plockade i köket och tvättade. Det känns toppen att ha det klart. Vi ska snart göra oss klara för att köra till Bromölla och kolla på Wolverine. Det blir vi, Ralle och Martin och Mona. Har väldigt höga förväntnignar på filmen så jag hoppas den håller måttet.

I onsdag fick jag en sån toppen nyhet av chefen min. Från och med augusti har jag fast tjänst på ica. YESSSS!! Så glad man blir, så skönt är det! Kommer även att ansvara för finkem också.
Tänkte jag skulle ringa Johan på rasten men jag höll mig tills jag kom hem och han blev ju givetsvis jätteglad. ÄNTLIGEN!

Johan hade köpt en present och jag kunde gissa vad det den skulle innehålla med tanken på vilket datum det var (29 april) och jag gissade rätt.hihih. Han hade varit in på maxi och köpte Twilight dvd´n åt mig. Så söt!


En massa extra info finns med på dvd, och det ska jag checka in inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0