Helgen!

Oj vilken toppen helg det blev, tråkigt var ju att dagarna flög iväg som aldrig förr.
På torsdag em kom mamma och pappa. Så härligt var det att se dom igen. Vi fikade ute i det fina vädret och pratade en massa strunt. Givertvis så grillade vi på kvällen med.



Fick en tidig 25 års present av mamma och pappa, en systemkamera Nikon D40. Och jag ÄLSKAR den! Jag och Johan har kollat på en sån och sa att jag ville ha pengar till en nya kamera när jag fyller år och då fick jag en istället. Så grym är den!! Nu kan den följa med till Bulgarien!

På fredagen körde vi till stan och shoppade lite, jag fann en ny bikiniöverdel och den är så skön. Blev en kameraväska på Kjell och compani och sen lite andra små ärrenden innan det var dags för mig att köra till jobbet på em. En sak har jag lärt mig, att aldrig jobba när jag har familjen hemma. Inte alls roligt! Johan var hemma och hade det ledigt istället.

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu blir man knappt avundsjuk! Vilka fina bilder (antar det är den du fotat med?). Precis en sådan jag vill ha! Låter som en helt underbar helg! Ses vi på jobbet imorgon kanske? Kramar i drivor

2009-05-25 @ 21:08:31
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0