Tisdag

Nu så, det sista mötet hölls idag på workshopen. Blev lite sammanfattning av alla dessa 4 gångerna. Det har varit mycket givande och jag ska bära med mig orden om att göra DLX - Det lilla extra, för kunden. Är vi glada är dom glada.
Direkt efter körde jag och tvättade bilen och sen inom polisen för att hämta det nya passet. Säger inget mer än bara Blä!!
Well well cykelställ, jag bryr mig inte.
Nu har jag satt in min lunch i ugnen, ska pröva VV nya pizza som dom har kommit med. Få se om det blir en flipp eller flopp.
Ellos beställningen gick fint, imorgon kan man hämta ut den. Härligt värre. Nu håller vi bara tummarna att man kan ha storlekarna. Har inte beställt nått från ellos på nästan ett år. Och det är ju lite svårt att pricka rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0