Kontrollfreak

Nu så, har suttit med att skriva ner allt jag måste göra och komihåg på mina "listor" för nästa vecka och till utomlandsresan. Jag kan nog säga att jag har ett litet kontrollbehov och allt ska vara perfekt. Ni ska se mina block med allt som jag har kladdat i. Men det gör att jag tar tag i saker och det är en fröjd att kunna stryka det man har gjort.
Kommer säkert att fyllas på med en massa till men det är ju en bra bit på vägen.

Snart är det dags för att bege sig till jobbet. Kl 18 ska vi ha personalmöte. Får se vad det kan bidra till.
Egentligen vill jag hem innan 20 så jag kan hämta ut mitt ellospaket men tror inte det kommer att hända. Våra möten håller lätt på i 2 timmar. Men man kan ju alltid hoppas.

Paramore - Favorit just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0