Vilken toppen vecka!

Måndag igen :S. Var tar veckorna vägen egentligen?
Men denna veckan är inte vilken vecka som helst! Mamma och pappa kommer på torsdag. Och på lördag far vi till Tyskland. Har längtat så. Kul kul kommer det bli iallafall.
Igår var jag och maken ute i trädgården hela förmiddagen och snygga till den, både klippning och trimmning och resning. Vädret kunde man inte direkt klaga på =) Det var verkligen frustrerande att behöva gå till jobbet när man var som mest inne i arbetet i trädgården. Men tiden på jobbet gick alltför fort så det var en toppenkväll där. Förutom när vi skulle stänga. Det händer verkligen alltid nått när jag ska stänga med Sofi, vad har vi gjort för att förtjäna detta???

Imorgon måste jag gå på träningen, nu är det veckor sen jag var där. Har helt och hållet kommit av det och det känns piss. Hade förkylningen i nästan 2 veckor efter den har jag tappat lusten. Eller är jag bara lat. Men jag tränade 3-4 ggr i veckan innan och nu är det likamed 0 ggr. Fattar verkligen inte varför jag inte har åkt dit?
Nu var mamma på mig så imorgon kan jag inte komma med några undanflykter. Kanske är det en spark i röven jag behöver ibland?

För nån vecka sen var jag så självsäker på att jag skulle klara av delmålet. Men nu är det inte lika självklart längre. Jag har helt kommit ur "balans", jag har hört att det är ett vanligt fenomen. Pratade med Sofie på jobbet och så var det för henne också. Kom nära målvikten sen gick hon upp för hon var så självsäker istället.
Man kan ju inte misslyckas vid mållinjen ju. Det känns ju skittrist. Sitter och skrattar åt mig själv. Hur dum får man bli?
Vad håller jag på med egentligen. SKÄRPNING!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det ska kännas kul igen med träningen :-) Fast jag tror det kommer när du väl fått "smak" för det igen. Hoppas ni får en trevlig dag i tyskland och att ni hittar allt vad ni ska shoppa ;-). Jag kan tänka mig att ni kommer va sega och trötta sen när ni är hemma. MEN, blir ni sugna på att komma och festa lite så är ni välkomna :-D Ville bara säga det... Ha en skön dag!! Kramar

2009-05-18 @ 13:05:15
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0