Okej, det är bara att inse fakta.

Ja denna vecka gick ju inget vidare, vågen visar -17.7kg (+0.7). Vet att det inte är "rent" fett för jag låg lägre tidigare i veckan. Men detta suger så j-lva mycket!
Så nu i morse fick det bli en 50 min lång promenad och nu ska jag ge mig på frukost. Till lunch blir det ett träningspass och förhoppningsvis ska det göra lite under på vågen. Det var verkligen jätteskönt att vara ute och gå. Gick tillochmed en längre vända idag än vad jag brukar. Så den får det bli hädan efter.
Brukar alltid skriva att nu får jag lägga på en rem och så vidare men jag ska inte göra denna gång utan ta det som det kommer. Brukar inte gå så bra när jag gör det så, jag skippar det just nu. Jag vet iallafall vad det är som krävs av mig.

Annars idag är det mörkare än mörkast på himlen så jag kommer att stanna inne idag, fixa och dona med lite av varje. Det finns alltid nått att göra här hemma konstigt nog. Men först och främst ska jag äta min frukost.

Adios.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0