Äntligen en förändring!

Hejhopp!
Nu äntligen tog man sig i kragen och körde till träningen. Man kände att det var över 3 veckor sen senast men också att det var som igår för man kom in i det på en gång.
När vi gjorde situps då fick jag verkligen känna att jag levde! Men givertvis var det lika roligt att vara på plats. Det kommer jag nog aldrig känna att det är tråkigt. Tur är väl det. Men jag hoppas jag inte tappar efter igen. 
Middagen är i magen nu, linssoppa och knäckebröd..måste vara Wasas have, såå gott det är!
Och jag snart lägga mig i soffan och bara lata mig. Har gjort allt som jag skulle göra så något
dåligt samvete behöver jag inte ha.
Något som jag verkligen måste göra innan vi far utomlands är att både jag och Johan ska besöka frissan! Mitt hår är för långt nu och Johans växer som ogräs. Har varit sugen på det länge nu men det har bara inte blivit av. Jag vill göra en förändring men hur det ska se ut vet jag inte, så man har skjutit upp det för tok för länge. Men nu har jag bestämt mig att jag ska börja kolla på allvar. Kanske det blir som vanligt jag brukar vara rätt feg. Men ett besök blir det iallafall.
Det hade varit jättekul att få det färgat. Ja jag kan hålla på hur länge som helst. Soffan var det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0