Målet är inom räckhåll!

Härligt med fredag igen. För mig blir det att jobba kväll men sen så har jag hela helgen fri. Hade velat göra en hel del i trädgården men som jag känner mig just nu så tar det extremt emot att bara tänka på det. Jag är helt matt i kroppen och lusten är lika med noll. Varför ska förkylning finnas??
   Saknar verkligen träningen nu, speciellt idag! Pulsmedel är kl 12 =( Men det är strängt förbjudet att anstränga kroppen vid sjukdom. Så det är väl bara att hålla ut tills det är över. Vilket känns som evigheter.
Men jag får glädja mig att vågen visar minus denna veckan, -18.7kg.
Nu så är målet inom räckhåll och det är så skönt att veta det. Har fått önskemål att visa före och efter bilder och det ska jag göra när målet är avklarat. Tjockis vs. Mindre tjockis :)

Nu ska jag kolla in lite på Ellos hemsida, både jag och maken behöver lite nytt till resan.
Ha en bra fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0