Familjen!!!

Godmorgon Bloggvärlden!
Idag var det verkligen segt att gå upp. Fick verkligen kämpa för att orka upp 9.30. Men längre kunde man inte ligga ju. Ska snart fortsätta med städningen. Men självklart måste man blogga mellan varven.
Tänka sig att mina älskade föräldrar kommer imorgon, happy!
Mår så bra när jag har dom i min närhet. Sen i juli ska vi upp till dom och då ska jag äntligen träffa mina syskon och Malin med magen (stolt faster) och sen få träffa kusinens barn.
Han blir snart 6 månader och jag har inte träffa honom än. Men det ska verkligen bli så kul att få träffa alla. För Johan med, för det är snart ett år sen för honom. Men det får inte gå så långt mellan gångerna vi är i Falun, troligtvis kommer det bli en jul i dalarna, håller tummarna på det iallafall.

Idag är det endast 2 veckor kvar tills Sweden rock, yeah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0