Sköljmedel

God morgon!
Idag vaknade jag ganska utvilad, vilket är en skön känsla. Förkylningen är mkt bättre idag, så snart är man frisk igen! Wiiiee!!!! Ledig idag med andra ord. Och jag tror jag ska städa lite här hemma, finns en del kläder som ska tvättas och lite annat som ska fixas.
Måste säga att jag är oerhört tacksam att vi har tvättmaskin i lägenheten. Inga tider man måste passa och inga konstiga människor som tar ens tid fast man hade bokat. Så var det på gamlegården där vi bodde innan. Plus att vi hade tvättstugan i källaren på andra sidan av huset. 4 våningar ner. Det var ganska jobbigt att trava ner med fulla ikeapåsar plus tvättmedel. Men aldrig mer!! =)
Det sköljmedlet jag använder just nu är det näst bästa som finns. Doften är så otrolig. Softlan Limited edition Heart. Har använt sen förra sommaren och än så länge finns den kvar på Eko. Hoppas verkligen att dom fortsätter så det inte blir med den bästa sköljmedlet jag haft. Som dom slutade att göra. Det var doft av grönt te och mandarin. Snacka om man blev lite lack. För kläderna luktade så gott med det sköljmedlet. Tror det var comfort som hade den?
Nog om det för nu väntas det frukost.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gissar på att jag kommer läsa igenom twilight-böckerna som ingenting men jag lyckas alltid slänga böckerna åt sidan om dem är för tjocka, jag tröttnar bara av att se dem och tänker "jag blir aldrig färdig". Inte så värst bra inställning men det lyckas alltid bli så ;-)



Jag saknar dig också Malin. Jobbar du på torsdag?

2009-05-05 @ 11:47:49
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0