Helgen

Fredags kvällen blev jättemysig! Ralle, Martin och Mona kom vid 18 och vi startade att grilla i ett underbart väder. Till köttet åt vi färskpotatis, sallad och tzatsiki. Det var smarrigt vill jag lova. Efter lite snack på altan så körde vi till bion i Kristianstad och såg Änglar och Demoner med Tom Hanks i huvudrollen.

Filmen var inte lika bra som ettan men jag gillade den iallafall. Det var mycket info som man skulle hålla koll på så det var lite drygt. Men det är klart sevärd!

Änglar och Demoner - CHECK √

Plockade en till fästing i veckan men denna gång på Smulan. Härdan efter blir det kontroll varje dag. Tänk om man själv skulle få en, usch vad äckligt! Hoppas verkligen att det aldrig händer!
Efter jobbet igår så chillade jag och Johan som bara vi kan.
Middagen grillade vi och kollade film och tittade lite smått på Eurovision song contest.
Grattis till Norge och Alexander Rybak.
Ärligt talat så var det första gången jag hörde hans låt när han spelade den när tävlingen var avklarat.
Jag gillar den ju mer jag får höra den.

Nu ska jag äta frukost och göra mig mentalt redo för att jobba kväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0