Sanering på hög nivå

Det är verkligen storstädning när mina föräldrar kommer ner pga att mamma är pälsdjursallergiker. För att undvika så lite kontakt som möjligt med katthår så blir det verkligen sanering här hemma. Så idag har sofföverdragen blivit tvättade och soffan har blivit dammsugad. Vardagsrumsmattan har jag skurit ren med såpa. Så nu doftar den ljuvligt. Imorgon blir det allt annat som dammsuga och torka golv och dammtorka ytor. På ett sätt är det ju bra, för man får ju rent "överallt" men det är ju inte direkt roligt för alla projekt jag finner under tiden så tar detta flera dagar. Man är ju inte direkt 2 som bryr sig så det är tidskvävande. Men jag har nu kommit en bra bit på vägen. Och jag toklängtar till torsdag eftermiddag.
   Ska snart göra mig redo för att bege mig till träningen, tur man tittade på schemat för det var tydligen en timme tidigare idag och jag vill verkligen inte missa dagens pass. Ska bli spännade och se hur man orkar med denna gång. Bra hoppas jag. Hoppas ni har haft en bra tisdag. Vi ses.......

People I love!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0