Sötsuget hägrar!

Då var det fredag igen och jag är ledig! Tur var väl det för idag är jag extremt trött. Ögonlocken var som stenblock i morse. Konstigt för jag sov nästan 3 timmar mellan 18-21 igår kväll också, pga av en jobbig huvudvärk. Men nu är man uppe lite senare än tänkt men det ska jag nog jobba in troligtvis.
Vägningen denna veckan blev -18.4kg (+0.3). Inget minus som jag hade velat. Men har inte haft en lätt vecka. Sötsuget har hägrat dom flesta kvällarna. Och självklart vann det!
Vilket gav dåligt samvete osv. Det är ju så onödigt att sätta isig sånt som man endast njuter av stunden. Man mår ju inte direkt bättre efteråt. Igår kväll var den enda kvällen som jag inte kände nått sug efter nått annars har det varit VARJE kväll denna veckan. Nej usch vad jobbigt!

Kände verkligen hur jag slängde bort all tid och ork på det jag har kämpat för dessa 7 månader. Men ändå åt jag skiten. Vill verkligen känna att det inte är värt det men man tar det inte så allvarligt för stunden.
Man ska få unna sig nån gång men inte hela tiden.
Det är verkligen toppen att kunna skriva av sig här i bloggen. Blir en slags terapi. Man går tillbaka och läser gamla inlägg och det ger både inspiration och en jävlar anamma att bättra sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0