Öroninflammation?

Äntligen helg för mig och maken!
Jag misstänker att jag har åkt på en öroninflammation. Smärtan är inte så farlig nu men det är drygt att ha nedsatt hörsel. Läste att inflammationen kan gå över av sig själv och vi får se hur helgen blir, annars blir det att besöka vårdcentralen på måndag =( Kan det blir värre?
   Ikväll bär det av på kusinträff. Har blivit en tradition då alla kusiner på Johans pappas sida träffas och har det trevligt. Ikväll är det min lott att var chaffis. Malin och Tobbe och Tuva ska åka med oss. Det är ju bra att man kan samåka, vi bor ju grannar så det är rätt självklart.
Annars idag ska jag ta det lugnt, ska göra en tripp till statoil för att tvätta bilen och sen laga vår paj som vi ska ta med oss ikväll. Ska bli kul och se vad alla andra har tagit med sig. En hel salig bland av mat kan jag tänka mig.
Nej om man skulle äta lite frukost och väcka maken?

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag hittade en del på Ikea :-) Det är alltid lika roligt att åka dit tycker jag! Så nu är det bara bättring här hemma. Man kommer på fler o fler grejer hur man vill ha det när man bott in sig. Så snart ska jag väl va nöjd ;-)

Tråkigt med öroninfl :-( Hoppas det går över av sig självt! Ha en trevlig kväll på träffen!

Kramar!

2009-05-09 @ 20:47:17
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0