Testat nytt

VV-pizza får bra betyg, botten var väldigt krispig och fyllningen var mums. Synd vara att det var typ 5 småbitar med kyckling för den var jättegod kryddad. Ett minus får den för man kan inte micra den utan det kan bara tillagas i ugn. Gjorde den tabben på jobbet igår nämligen. Men det kommer jag inte göra om igen =) Alltid läsa på nya förpackningar först innan man river upp innehållet =) Bra tips till er! hihhihihi

Nu ska jag rensa lite i min garderob. Jag får alltid oordning där och det är så frustrerande. Kan verkligen inte hålla kläderna där dom ska vara. Men nu kan man kanske hitta sånt som är för stort och att samla på sig saker, det är jag expert på! -Det kan vara bra att ha nån gång! Brukar det låta. Men ska jag nu få nya kläder så måste jag göra plats åt det inte sant.
Önska mig lycka till. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0