Regn

Idag är det regn som står på schemat, men det behövs det med, inget mig emot. Bara det vara i en dag så =)
Nu på morgonen har jag varit hos veterinären, maten till katterna var slut så det var bara att köra dit. På hemvägen körde jag in på willy´s och storhandlade för denna månaden. Så billigt har vi nog aldrig handlat för. Men det är ett måste för denna månaden var inte rolig. Allt samtidigt känns det som :( Tråkigt tråkigt.

Känns iallafall skönt att ha det fixat så här pass tidigt. Nu väntar ett jobbpass mellan 12-19.
Förkylnigen är bättre men inte helt okej än. Ledig imorgon så jag får vila lite då och hålla tummarna att man blir frisk snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0