Hänger inte riktigt med här!

Oj idag blev det en lång sovmorgon, nästan att man skäms över den. Men det är ju så skönt att ligga och dra sig. Blev rätt sent igår för vi kollade på film så det är ju inte så konstigt att man låg längre idag.
  Tror inte att det var nån öroninflammation trots allt. Har ingen smärta längre men kan knastra ibland när jag sväljer. Förhoppningsvis är det på sluttampen nu,*håller tummarna* men man ska ju aldrig säga aldrig.
Idag ska jag spendera tiden att lägga min beställning hos Ellos, för en massor har jag hittat =)
Snart är vi redan inne i halva maj och jag hänger inte riktigt med här, så denna veckan blir att planera. Nästa vecka blir det Tyskland och då kommer mina föräldrar ner. Nu blev det mkt här på en gång. =)
En sak i taget.

Ellos var det!
Hoppas ni har haft en bra helg? Jag och maken har haft en toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter ju bra att förkylningen är på väg över! Jag har kollat lite, och den 23 är den enda helgen som är ledig för lite fest. Men i sommar kan vi ju säkert fixa nån fest igen :-) Eller vad säger du? Hade varit kul om ni kunde kommit, men men, nästa gång. Kram

2009-05-11 @ 11:47:38
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0